Paul Micșa a pus bazele unui brand sustenabil, neutru din punct de vedere al genului, creând piese ce se pot construi, adapta și inversa în mod unic, permițând fiecărui client să își personalizeze stilul în mai multe moduri și să își adapteze fiecare îmbrăcăminte pentru a se potrivi stilului său de viață.
Misiunea lui este de a inspira schimbarea, prin încurajarea clienților să cumpere haine care contează și care pot fi prețuite de-a lungul timpului.Viziunea lui este de a promova un mod de viață etic și sustenabil, proiectând piese durabile în timp, care să lase un impact atunci când sunt purtate.
„The brand with special tag” este sloganul lui și, de la lansarea mărcii, a fost scopul și motivația brandului, de a crea acel special tag de care are nevoie orice persoană.
Colecția pe care o veți urmări astăzi este intitulată sugestiv Dolce far niente.
Expresia Dolce farniente sugerează momentele de rupere de tumultul cotidian şi cufundare în contemplaţie, meditaţie, pentru bucuria şi liniştea de “a fi”, fără condiţionări exterioare. Poate că nu întâmplător, o altă expresie îndrăgită de italieni este şi la dolce vita. Dolce farniente şi la dolce vita trădează, desigur, o concepţie despre viaţă.
În colecția de astăzi lejeritatea conceptului Dolce farniente este reprezentat prin materiale diafane, lejere, de vară precum organza și voal în culori vibrante și croiuri lejere care te plimbă imaginar în însorita Italie, pe strazile pavate din Roma și Napoli, sau pe drumurile șerpuite de la malul mării din Riviera Fraceza.
Lasă-te inspirată de spiritul italian al colecției. Leagă-ți nonșalant o eșarfă din mătase în jurul gâtului, urcă-te la volanul unei mașini cu alura retro și adoptă atitudinea La Dolce Vita!
Acesta este îndemnul pe care designerul vrea să ni-l tramsita prin creațiile sale!